wtorek, 14 grudnia 2010

Twoje ciało.

Idealnym ciałem kobiety nie jest telewizyjne wyobrażenie idealnego ciała kobiety.
Idealnym ciałem kobiety jest ciało kobiety, która jako pierwsza pozwoliła mężczyźnie poznać swoje ciało. Od piegów na ciele, poprzez fałdki, zgrubienia, blizny i znamiona. Od zapachu po kąpieli po zapach potu i perfum. Od kształtu nosa po wysokie podbicie stopy. Od 7 wieczór do 7 rano, od okresu do okresu, od szału po szał ciał, od początku do końca i z powrotem.
I wędrują moje palce po Twoim ciele jak po poduszkach wypełnionych porannym powietrzem. Czasem czują wulkan pod opuszkami i zaczynają gwałtownie dreptać w miejscu doprowadzając ciało do wrzenia.
Miejscami ciało jest szorstkie i suche. To czekający na swoje pozbycie się naskórek.
Filozofia Twojego ciała czyni ze mnie najpilniejszego jej ucznia, więc tonę w jego tezach, przemyśleniach i dyskusjach nad nim. I zastanawiam się, czy gdy dotykam twojego ciała jest to spowodowane moją chęcią dotknięcia go czy to jego położenie wymusza ruch ręki czyli jest sprawcą zachowania?
Tak czy siak. Efekt jest zawsze taki sam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz